dijous, 12 de setembre del 2019

ERRÖR - MATANZA (2007) + LA CONDENA MERECIDA (2006)


Vinga va! Tinc el blog bastant parat, pero es que el segell em treu molt de temps, a veure si em poso les piles que tinc bastantes coses per pujar.
Per començar ho fare amb una descarrega doble, dos cd dels Errör.

Errör era una banda de Mallorca, que contava a les seves files amb el cantant del Net Weight i Pollos Hermanos i el guitarra de Cop de Fona, Usura i Orden Mundial, dels altres dos membres no tinc cap informació. Si veient aquets referents us imagineu que la cosa anira pel mateix cami....doncs aixi es.
L'estil d'Errör no te res de coses modernes, es Hardcore enfadat dels vuitanta amb bastantes pincellades Crust, es inevitable comparar'los amb Net Weight mes que res per la veu, pero jo diria que te mes d'Usura, Pollos Hermanos, Simulacro, Bite The Hand i Apocalyptic Terror i els propis Net Weight tot barrejat. Pura tralla!
Tenen un altre cd del 2009, Tierra de cenizas (el cual inclou tambe aquets dos treballs), pero encara no el tinc.

Descarrega Errör
inclou artwork

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada